czwartek, 22 listopada 2012

Odkrywanie świata


Staram się wyłapywać zainteresowania dzieciaków i za nimi podążać, wykorzystując je w późniejszej nauce. Ostatnio Niunia w poczekalni u lekarza zadała mi pytanie, dlaczego tam ma dwa cienie. Zachęcałam, żeby sama odkryła przyczynę, ale jej się nie udawało, więc powiedziałam, że w domu przeprowadzimy eksperyment.
Przeprowadziłyśmy. Nawet Protestant się włączył i był zachwycony.
A wczoraj, jak zapytałam, co Niunia by chciała napisać (chodziło mi o nieszczęsną kaligrafię ;)), ona stwierdziła, że… książę o eksperymentach i odkryciach. I już mamy pierwszą jej stronę, a na niej opis: „Jak zrobić dwa cienie” J Jeżeli ktoś nie wie, to tu nie zdradzę naszego „przepisu”, ale za jakiś czas będzie można o tym przeczytać w pewnym rozchwytywanym bestsellerze, który będzie posiadało każde szanujące się gospodarstwo domowe J

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz